Kırışıklık Tedavisi

Migren Tedavisi

Migren Tedavisi Nedir?

Migren tedavisi, migren ataklarına sebep olan aşırı kas kasılma bölgelerinin doktor kontrolünde zayıflatılarak kronik migren ataklarını önleyen tedavidir.

Migren Nedir?

Herhangi bir sebebi olmayan migren hastalığı baş ağrılarının şiddetli ve sürekli bir hal almasıdır.İnsanların yaşam kalitesini oldukça düşürür.Herkeste farklı belirtiler gösteren migren, tedavisi olmazsa insanların günlük yaşantısı için son derece zor bir hastalıktır.

Migren Tedavisi Nasıl Yapılır?

Botulinum toksini migren tedavisinin olmazsa olmazıdır.Migren tedavisinde alın, şakaklar, ense ve boyun bölgelerine botulinum toksini enjekte edilerek işlem tamamlanır.İşlem sırasında hiçbir acı ve ağrı duyulmaz.Migren tedavisinin işlem süresi ortalama 15 dakikadır.Belli sıklıklarda tekrarlanmalıdır.İşlem tekrarlandıkça migren tedavisinin etkisi ve kalıcılığı artar.

Migren Tedavisi Ne Zaman Etki Eder?

Botoks enjeksiyonu tamamlandıktan sonra 3-6 gün içerisinde etkisini göstermeye başlar kontrol seansında gerektiği takdirde ek enjeksiyon uygulanır.

Migren Tedavisi Ne Sıklıkta Uygulanır?

Migren tedavisinin etki süresi 4-6 aydır. 6 ayda bir tekrarlanması gerekir.

Migren Tedavisi Kimlere Önerilmez?

Migren tedavisi hamileler ve emziren annelere önerilmez.